Friday, September 28, 2012

HACKER PALSU !!

 hola .. lame tak menghupdate blog nie . windu jugak nak menaip . now free boleh la menaip panjang panjang .. ha nampak tak pe benda yang aku tulis kat atas? HACKER right ? actually benda ni da lame . and aku tak tahu siapa dia . da lame da . ase nye dari tahun lepas sekarang dok kacau aku ! kalau ko gentel . tunjuk diri kau . tak payah nak nak tulis name macam ape ntah =_=' . anyway ngat shah percaya pe yang kau mesej sume ? haha lawak sangat ! da la tak payah buat kerja bodo . even kau tu EX aku pun . ngat aku nak kat kau balik ?? nooo ... sampai mati aku tak nak . yang salah kau, siapa suh kau tipu aku kan ? now i have a new story with my love . so, jangan dok ganggu aku okey ? menyibuk je ! kau ngan hidup kau . aku ngan hidup aku. kadang kadang aku nak je jumpe kau nak je sepak muka ko tahu tak ! pastu reka cite macam macam dekat shah .. haha kau ngat dye caye ? hehe da da la ek ? stop mesej aku ! but the way cinta kiteorang kuat ! da lame bersama harungi suka dan duka ? and tooo HACKER stop to be stupid . please go on your life . don't disturb my life okay ? i'm only love mohd fadzley shah until END ! kau wat cam ne pun kiteorang tak kan goyah biar ALLAH yang tentukan jodoh seseorang . tak perlu kau dengki ., anngap percintaan kite dulu tak de jodoh . redha dengan KETENTUAN illahi :) thanks 

i  love mohd fadzley shah :)
© ♥ Original Profile & Official ♥ ®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌█║▌│█│
√ Verified Official by nur hidayahf √

No comments:

Post a Comment