Tuesday, May 29, 2012


haip ! assalamualaikum . firstly saya bersyukur pada tuhan .kerana saya di beri nafas sampai sekarang and jodoh saya bersama si dia juga kekal hingga ke hari ini . tarikh aku couple ngan dye 22.may .2011 . tapi sekarang baru nak update blog . hehe . anyway thanks for jaga saya selame ni.tahan dengan karenah saya dan sanggup hidup bersama saya selama setahun . saya sayang awak sangat sangat ! walaupun masih setahun . but macam macam da lalui bersama . jatuh sana sini . suka duka bersama . i love you so much . ! mase hari ulang tahun . kitaorang jalan sakan arh ! hehe . ok la sampai takat sini je boleh citer . but the way it's really sweet ! i want you with me everyday . . saya berdoa semoga jodoh kita berkekalan hingga akhir hayat ! amin :)



i love mohd fadzley shah :)
© ♥ Original Profile & Official ♥ ®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌█║▌│█│
√ Verified Official by nur hidayahf √


No comments:

Post a Comment