Thursday, December 8, 2011

pujuk kan dia :)

actually benda nie da lame berlaku . .mase tu dye tak angakt tepon ,mcj tak reply.. aku tunggu je kat depan
umah nua. tetibe datang . tengok dekat bakul ada MCD ! geram betul.. aku ikut dye sampai balik uma. 
tengah on the way . dye bawak laju giler moto.. aku pun dengan berani jadik minah rempit kjep ! kejar-kejar .akhirnye sampai jugak.. tetibe check enst ada pmpuan mcj . aku pun geram campak enset .  okeyh mase nie kiteorang bergaduh. sebab kan satu perempuan je.. sampai mintak putus ( sebenarnye saje je buad cam too) hehe.. berjam gak dye pujuk. dari tangga dekat uma dye sampai ke tempat kerja.,. mase suh siap cakap kalau kite kawin pun tak pe. tapi mulut je cakap kan ? sampai dekat kedai. aku duduk dalam tandas . lame jugak. dye ketuk aku tak bukak bukak padan muke! sampai nak roboh baru aku bukak .. pastu dye pujuk lame jugak .. dye dukung aku bagai.. pot  pet.pot..pet.. akhirnye aku okey jugak.. lepas tu aku kua.. online jap pakai lappy ada wifi ,, tetibe ada orang campak tisu ! huh sakit ati. aku bukak tenguk dye bagi tisu tulis "jangan mara anje i love you '
haa.. ini lah dye tisu yang dye bagi. aku simpan lagi.. haha i love you too!

No comments:

Post a Comment