Saturday, December 31, 2011

dye sangat caring

malam tu aku nangis gile gile . sebab terlampau sedih .. dengan hal family aku lagi.macam macam masalah . aku pergi tempat kerja die .lepak lepak . pas tu aku turun bawah. dekat B2. tangga tuh. aku bukak tudung jap. sebab tak de orang dekat situ . aku lepas kan rambut. aku nangis gile gile. sampai merah mata aku. aku tak sedar shah datang... dye datang senyap.

dia: nape nangis nie sayang ?
saya: tak de pape lah abang ..
dia:cakap lah . abang tahu ada benda dalam hati sayang tuh.

aku pun cite .. lepas tu .. aku nangis gile.. dye peluk aku. aku letak dekat kepala aku dekat bahu dye. ya allah terasa sampai ke hati yang dye care dekat aku ! pastu tahu tahu je lah dye mane suke aku nangis.. dye kan HAPPY GO LUCKY ! tetibe dye geletek aku . aku terus tergelak...



saya: ape ni main gelatek pulak!
dia:haaaa.. gelak pun .. dah,dah jangan nangis bucuk abang ni. nanti tak comel !
saya:eh. aku wangi lah ! kau yang bucuk ..

aku nangis dalam satu jam cam tu lah . pas dye wat aku gelak. terus tak nangis ! thanks a lot sayang ! only you can make me smile.. :) 

No comments:

Post a Comment