Saturday, July 23, 2011

pe salah aku !

pe salah aku . sampai sume orang wat aku cm nie ! nape orang yang aku sayang sume wat aku cam ni ! bile sume ni akan berakhir ... ya allah tolong la aku ,. nape dye sanggup wat aku cam nie , , nape? aku sedar aku bukan ciri ciri pmpn yang dye nak . , aku tak mampu nak menangis lagi .  aku da penat bercinta . penat ! nape tuhan tak tutup kan pintu aty aku ? nape ? dye sendiri cakap dye rimas ngan aku . aku sedar aku tak macam ex2 dye yang len . ! tapi aku ada perasaan ! da penat aku kene tipu..kalau dye da tak sayang aku lagi cakap . aku tak sanggup lagi kecewa. sory .! aku memang tak percaya dengan kau lg ! sebab aku da banyak kali kene tipu . dari tulisan coment kat fb pun aku tahu tu kau ! air mata aku da tak tertahan lagi nak menangungnye !

tolong faham pperasaan seorang perempuan !

No comments:

Post a Comment