Thursday, June 30, 2011

IN MY HEAD !

hey,hey . . actually saya nak citer la pasal tajuk kat atas tuh ! IN MY HEAD ? sebenarnye bulan 6 ni banyak DUGAAN yang aku terima . first, lappy aku wat hal . ! entah macam mane aku kodek punye kodek . tetibe.plop! lagu,video,movie .sume sume hilang dalam tuh! aku sakit aty betul .sampai nanges nanges aku dibuat nye . adoy ..aku nak hentak je lapp kat dinding bia berkecai . . HAHA . hmm second,aku excident mase on the way pergi kolej .aku nak jer campak orang tu dalam loji . . bawak laju macam kat litar lumbe ! ko yang lambat pergi kerja . aku yang kau langgar ! gilerrrr betul ! da habis tulang ak  retak kat jari kaki . . ganty rugi balekkk .  yang ketiga pulak enset aku kene CURI ! HOW DARE YOU STOLE MY PHONE ! aku dapat kau . cincang 14 buat sup ! haha .enset kesayangan aku ilang NOKIA E 71. e. dasar MISKIN betul ! nasib aku tak jumpe jumpe kau lagi . . hmm y ke empat pasal salah faham dengan shah , hai . macam macam . . dye kantoi ngn abang dye pasal kiteorang . . abang dye tak bagi belajar , cian . so, kiteorang wat keputusan tok senyaaap seketika . . shh! hmm dalam mase sebulan  . . shah pujuk abang dye . sume da okay nanty .kiteorang wat cam biasa . . selalu jumpe tiap tiap hari . , now . jarang jumpe . . SABAR , , dugann bulan 6 !! tension sangat . bile tengah sorang sorang dalam bilik .mula la pikir bukan bukan pastu  nanges .
tapi segala nya akan hilang  . AMIN ! :)

No comments:

Post a Comment